FANDOM

DigiMemory Next

DigiPamięci (od lewego górnego rogu): mroczna, święta, smocza, bestii, ptasia, mechaniczna, wodna, owadzia/roślinna

DigiMemory (デジメモリ, Dejimemori), znane także jako "Pamięci Świata" (世界の記憶, Sekai no Kioku) to potężne artefakty występujące w mandze Digimon Next. Każdy z nich posiada moc danej rodziny Digimonów.

Digimon NextEdytuj

DigiPamięci były zawarte w Digimonach określanych jako "nielegalne" (変異種). Posiadacz DigiPamięci reprezentował przedstawioną w niej rodzinę. Barbamon dążył do zdobycia wszystkich Pamięci, chcąc zapanować nad Cyfrowym Światem. Jego plan się powiódł i użył zdobytych pamięci, by stworzyć potężną istotę znaną jako NEO. Gdy NEO został ostatecznie pokonany, zrozumiał wagę uczuć i uwolnił DigiPamięci odbudowując Cyfrowy Świat.

Lista DigiPamięciEdytuj

  • Święta DigiPamięć (セイ」のデジメモリ, "Sei" no Dejimemori): Bazująca na rodzinie Virus Busters, należała do Picklemona. Utworzyła płonące włosy NEO.
  • Mroczna DigiPamięć (アンコク」のデジメモリ, "Ankoku" no Dejimemori): Bazująca na rodzinie Nightmare Soldiers, należała do Barbamona. Utworzyła ciało NEO.
  • Smocza DigiPamięć (リュウ」のデジメモリ, "Ryū" no Dejimemori): Bazująca na rodzinie Dragon's Roar, należała do Agumona Tatsuno. Utworzyła prawe ramię NEO.
  • DigiPamięć Bestii (ケモノ」のデジメモリ, "Kemono" no Dejimemori): Bazująca na rodzinie Nature Spirits, należała do Gaomona Yuu. Utworzyła nogi NEO.
  • Wodna DigiPamięć (ミズ」のデジメモリ, "Mizu" no Dejimemori): Bazująca na rodzinie Deep Savers, należała do Pitchmona. Utworzyła czułki NEO.
  • Ptasia DigiPamięć (トリ」のデジメモリ, "Tori" no Dejimemori): Bazująca na rodzinie Wind Guardians, należała do Peckmona Shou. Utworzyła skrzydła NEO.
  • Mechaniczna DigiPamięć (キカイ・ヘンイ」のデジメモリ, "Kikai-Heni" no Dejimemori): Bazująca na rodzinie Metal Empire, należała do Andromona. Utworzyła lewe ramię NEO.
  • Roślinna/Owadzia DigiPamięć (ムシ・クサキ」のデジメモリ, "Mushi-Kusaki" no Dejimemori): Bazująca na rodzinie Jungle Troopers, należała do AtlurKabuterimona. Utworzyła kolce NEO.