FANDOM

Deckerdramon to Digimon Cyborg. Można nazwać go naturalnym wrogiem wszystkich latających Digimonów. Dzięki przerażającej broni Deckerdrauncher zamontowanej na jego grzbiecie i wyposażonej w szeroki wachlarz pocisków przeciwlotniczych, Deckerdramon potrafi zestrzelić każdego powietrznego Digimona. Ponieważ z dużej wysokości jest trudno zobaczyć co znajduje się na lądzie, Deckerdramon jest prawdziwym utrapieniem powietrznych Digimonów. W szczególności na terenie pełnym przeszkód, w którym trudno wypatrzyć cel, liczba zniszczonych przez niego wrogów wzrasta. Na prostym terenie, Deckerdramon wystrzeliwuje zasłonę swoich produkujących dym Dymiących Kłów i czeka na odpowiedni moment do ataku. Jego specjalność to nie tylko ataki przeciwlotnicze - w walce na lądzie niszczy swoich przeciwników za pomocą potężnego ciosu swoim Ciężkim Ogonowym Hakiem.

Techniki specjalneEdytuj

Deckerdrauncher [2]
デッカードランチャー
Wystrzeliwuje pociski przeciwlotnicze z wyrzutni zamontowanej na swoich plecach.

Smokey Fang (Dymiący Kieł)
スモーキーファング
Wystrzeliwuje zasłonę produkujących dym kłów.

Heavy Tailhook (Ciężki Ogonowy Hak)
ヘビーテイルフック
Niszczy wroga silnym uderzeniem swojego ogona.

DigiXrosEdytuj

WystępujeEdytuj

  • Digimon Xros Wars: Deckerdramon to bóstwo ochronne Forest Zone oraz strażnik miłości. DarkKnightmon postanowił włączyć go do swojej armii i razem z armią Kirihy zaatakowali strefę. Podczas próby wymuszenia lokalizacji Deckerdramona od Stingmona i Lilamon, Kiriha odmówił dalszej walki co sprowokowało DarkKnightmona do ataku. Ostatecznie zły Digimon i Nene przedostali się do wnętrza świątyni. Drużyna Taikiego razem z Kirihą i Sparrowmonem ruszyli za nimi. Ostatecznie Deckerdramon powiedział, że Kiriha skrywa największą potęgę miłości i przyłączył się do niego.

Etymologia imieniaEdytuj

"Decker" - (en) "posiadający pokład"; Dramon.

AdnotacjeEdytuj

  1. Oficjalny profil TV Asashi
  2. Nazwa tego ataku powstała z połączenia słów "Deckerdramon" i "Launcher", oznaczającego w języku angielskim wyrzutnię.