FANDOM

Chronomon Holy Mode to prawdziwa forma Chronomona Destroyer Mode. Jako jeden z niewielu Digimonów jest klasyfikowany jako "Super Ostateczny" i może sam wpłynąć na Cyfrowy Świat. Chronomon śpi uwięziony w Core Field, najgłębszej warstwie DigiŚwiata. Na jego skrzydłach znajdują się połówki symbolu Świętego Słońca; gdy Chronomon je złoży, symbol połączy się. Święte Słońce prowadzi świat ku nadziei. Jego specjalny atak to Święta Flara.

Techniki SpecjalneEdytuj

Holy Flare (Święta Flara)
ホーリーフレア

Starlight Explosion (Eksplozja Światła Gwiazd)
スターライトエクスプロージョン

Final Heal (Ostateczne Uleczenie)
???

God Cross (Boski Krzyż)
???

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

WystępujeEdytuj

  • Digimon World DS : Po pokonaniu Chronomona Destroyer Mode, Digimon osiągnie swoją prawdziwą formę, ale powie, że musi odpocząć. Po zakończeniu gry, gracz może wyzwać go na pojedynek. Po wygranej walce, jego Dane Skanu zostają skompletowane. Mówi się, że Chronomon HM jest najsilniejszym Digimonem w Cyfrowym Świecie.
  • Digimon World: Dawn & Dusk : Gracz może zdobyć Chronomona HM po połączeniu Valdurmona z Susanoomonem, gdy mają co najmniej 83 poziom doświadczenia, 100% zaprzyjaźnienia i gdy gracz zdobył Chicchimona. Chronomon HM jest także ostatecznym bossem w queście Legend Tamer. Jego Tamerem jest Kogure.

Etymologia imieniaEdytuj

"Chronos", grecki bóg czasu. Holy Mode - en: "Święty Tryb".

AdnotacjeEdytuj

  1. Podczas walki Chronomon HM jest traktowany jako zwykły Ostateczny.
  2. Digimon World DS
  3. 3,0 3,1 Digimon World: Dawn & Dusk
  4. [1]