Digimon Universe Wiki
Advertisement
Digimon Universe Wiki

Barbamon to jeden z Siedmiu Wielkich Władców Demonów, reprezentujący grzech chciwości i planetę Saturn. Bazuje na demonie imieniem Barbatos[1]. Jest demonem w postaci brodatego starca i egzystuje w samym centrum Strefy Mroku, siedzibie demonów, z której manipuluje Digimonami Upadłymi Aniołami czyniąc ostateczne zło. Ma obsesję na punkcie wszystkich skarbów internetu i przez swoją niesamowitą chciwość potrafi zabić nawet dla najmniejszego skarbu. Jest naczelnym i najbardziej podstępnym intrygantem grupy i bez problemu manipuluje Ostatecznym Digimonem Deathmonem jak i niezliczonymi Upadłymi Aniołami. Za pomocą swojej demonicznej laski, Death Lure ("dosł.Wabienie Śmierci"), potrafi zamknąć wroga w piekle, z którego nie ma ucieczki. Jego specjalny atak to Utracone Pandemonium.

Techniki Specjalne[]

Pandaemonium Lost (Utracone Pandemonium[2])
パンデモニウムロスト Pandemonimuu Rosuto

Wypuszcza całe zło Strefy Mroku w jednym, super gorącym podmuchu, który spala wszystko na swojej drodze. Nawet Płomień Pandemonium MaloMyotismona korzysta tylko z cząstki tej mocy.

Death Lure (Wabienie Śmierci)
デスルアー Desu Rurā

  • EN:Hypnosis (Hipnoza)

Za pomocą swojej laski, zwabia ofiarę do żyjącego piekła, z którego nie ma ucieczki i skaża go złem.

Greedy Wand (Różdżka Chciwości)
グリーディーワンド Gurīdī Wando

Jigoku no Kaen (Płomień Piekieł)
地獄の火炎 Jigoku no Kaen

  • EN:Crimson Flame (Purpurowy Płomień)

Ewolucja[]

Przed[]

  • Chciwa osoba + Klucz Chciwości[3]

Po[]

Występuje[]

Etymologia imienia[]

"Barbatos"

Przypisy[]

  1. W demonologii, właściwym demonem chciwości jest Mammon.
  2. Pandemonium to stolica demonów w poemacie Raj Utracony. Sama nazwa ataku jest także nawiązaniem do tutułu tego dzieła.
  3. Digimon World:Data Squad
  4. Battle Terminal 02
Advertisement