FANDOM

Ballistamon to Digimon debiutujący w najnowszym anime, Digimon Xros Wars. Posiada ciężką metalową zbroję i wielką siłę. Mimo iż na pierwszy rzut oka wydaje się być wojowniczo nastawiony, tak naprawdę ma łagodne usposobienie i nigdy nie atakuje pierwszy. Jednakże gdy znajdzie się w walce, staje się potężnym i niepokonanym wojownikiem, używającym swoich silnych ramion do pokonania wroga.

Ze swoją twardą zbroją i dużą siłą fizyczną, Ballistamon ma duży potencjał zarówno w ofensywie i w defensywie. Gdy trafi wroga, nie przestanie atakować, chociaż jeden zabójczy cios naładowany jego siłą jest jego specjalnością. Jednakże, jego ciężka zbroja może utrudniać mu ruchy, nie jest on więc zbyt dobry w walce z szybkimi adwersarzami. Róg na jego głowie często używany w walce wręcz jest jego dumą i Ballistamon nie cierpi gdy ktoś go dotyka. Ballistamon może także użyczyć swojej mocnej zbroi i siły zmieniając się w swoją Kyoukasoukou Keitai.[1] Jego specjalny atak to Łamiący Róg.

Techniki specjalneEdytuj

Horn Breaker (Łamiący Róg) [1]
ホーンブレイカー
Wybija wroga w powietrze swoim rogiem.

Heavy Speaker (Ciężki Głośnik) [1]
へヴィスピーカー
Emituje niskie dźwięki z głośnika na swoim brzuchu, miażdżąc swojego wroga. Atak jest na tyle silny, że może rozbijać kamienie i wstrząsać górami. Jego moc wzrasta, gdy Ballistamon jest głodny.

Ultimate Speaker (Ostateczny Głośnik) [2]
N/A
Wzmacnia dźwięk w niszczycielskie fale dźwiękowe.

EwolucjaEdytuj

PrzedEdytuj

PoEdytuj

WystępujeEdytuj

Etymologia imieniaEdytuj

"Balista"

AdnotacjeEdytuj