FANDOM

Bagramon to Digimon Władca demonów, lider Armii Bagra. Chociaż kiedyś był wysoko postawionym Digimonem Aniołem zarządzającym śmiercią, wpadł w rozpacz z powodu bezzasadnej sprawiedliwości świata i sprzeciwił się bogu. Za karę, został pozbawiony jednego oka i połowy swojego ciała, którą później zastąpił sztucznym ciałem wyciętym z duchowego drzewa. Jego długie, sztuczne prawe ramię potrafi uchwycić duchową materię i dzięki temu wyrwać duszę z żyjącego Digimona. Zdobyta w ten sposób dusza może zostać wysłana do piekła bądź nieba w zależności od decyzji Bagramona. Dzięki swojej technice Astralny Porywacz, Bagramon potrafi ją także umieścić w ciele innego Digimona. Duży rubin, który zastąpił stracone przez niego oko skrywa Niewidzialne Oczy Węża - siłę, dzięki której może zajrzeć do każdej części Cyfrowego Świata i błyskawicznie zdobyć poszukiwane przez niego informacje. Z tego powodu Bagramon jest znany jako "Mędrzec Śmierci". Chociaż jego winy zostałyby odkupione jeśli przeprosiłby boga, Bagramon odmawia ponownego podporządkowania się jego woli. Nie zrobi tego ponieważ wciąż próbuje walczyć z "bezzasadną sprawiedliwością świata" wykreowaną przez boga, a jego ostatecznym celem jest obalenie go dzięki swojej "nowej sprawiedliwości".

Techniki specjalneEdytuj

Astral Snatcher (dosł. Astralny Porywacz)
アストラルスナッチャー
Wyciąga duszę z żywego Digimona za pomocą swojego prawego ramienia i wysyła ją do nieba, piekła lub ciała innego Digimona.

Invisible Snake-eyes (Niewidzialne Oczy Węża)
インビジブルスネークアイズ
Potrafi spojrzeć w każdą część Cyfrowego Świata i błyskawicznie zdobyć poszukiwane przez siebie informacje za pomocą rubinu zastępującego jego stracone oko.

Scarlet Bloodwine (Szkarłatne-Krwiste Wino)
スカーレットブラッドワイン

Kyoku Invisible Snake-eyes (Ekstremalne Niewidzialne Oczy Węża) [2]
極インビジブルスネークアイズ

DigiXrosEdytuj

WystępujeEdytuj

Arrow RR Główny artykuł: Armia Bagra

Etymologia imieniaEdytuj

Etymologia nieznana.

AdnotacjeEdytuj