Digimon Universe Wiki
Advertisement
Digimon Universe Wiki

Angoramon to postać z Digimon Ghost Game i partner Ruli Tsukiyono.

Opis[]

Digimon o masywnej budowie ciała, który swodobnie lata w powietrzu na swoich długich uszach. Ma bardzo dobry słuch i porafi rozróżnić różne dźwięki z oddali. Zawsze potrafi się opanować i ma dojrzałą osobowość. Dużo wie na temat Cyfrowego Świata i lubi słuchać, gdy Ruli gra na pianinie.[1]

Digimon Ghost Game[]

Po incydencie w muzeum, Hiro i Gammamon dostrzegli, że Angoramon śledzi Ruli. Hiro zdecydował się ostatecznie skontaktować z dziewczyną, żeby powiedzieć jej na ten temat. Okazało się, że Ruli stała się kolejną ofiarą fenomenu "czerwonych bazgrołów"; jej palce, które zostały zamazane na zdjęciu na czerwono zaczęły powoli znikać. Angoramon wyjawił Hiro, że stoi za tym Dracumon. Hiro użył Digivice-V- jako przynęty, żeby wywabić Dracumona ze smartfona Ruli, ale wrogi Digimon użył swojego Eye of Nightmare, żeby przejąć kontrolę nad Hiro i Gammamonem. Angoramon, który wcześniej nie marzył, żeby zmaterializować się w realnym świecie, poprosił Ruli, żeby użyła Digivice i pozwoliła mu obronić ją; jako hologram, Digimon nie był w stanie dotknąć zahipnotyzowanego Hiro. Digimon dodał, że uwielbia słuchać jak gra na pianinie i na pewno ją ochroni. Ruli zorientowała się, że Angoramon był u niej wcześniej i powiedziała, żeby następnym razem się nie ukrywał, gdy będzie chciał posłuchać jej gry. Dziewczyna włożyła kartę Dim do Digivice-V-, materializując Angoramona. Digimon szybko ocucił Hiro, a następnie ruszył za Dracumonem, zaskakując go swoją szybkością i mówiąc, że czuje przepływającą przez niego siłę. Następnie, Ruli poinstruowała go do użycia technik Double Lariat i Pyon Dump do pokonania Dracumona, który poddał się, cofając efekty swoich działań. Po walce, Ruli przytuliła się do swojego nowego partnera, mówiąc, że jest taki puszysty i lubi go.

Angoramon wie sporo o Cyfrowym Świecie i wytłumaczył Hiro i Ruli, że Digimony powstały przez inteligentny wirus komputerowy i trafiają do świata ludzi przez pojawiające się w Cyfrowym Świecie bramy. Był jednak zaskoczony, że Gammamon potrafi błyskawicznie ewoluować, a następnie wracać do poprzedniej postaci.

Techniki w anime[]

Nazwa Japoński Inne wersje
Double Lariat ダブルラリアット ---
Uderza wroga obydwoma ramionami.
Pyon Dump ピョンダンプ ---
Wyskakuje w powietrze i przygważdża wroga do ziemi.
Petit Tornado プチトルネード ---
Kręci swoimi uszami, tworząc trąbę powietrzną.

Inne formy[]

SymbareAngoramon[]

SymbareAngoramon pojawia się w czołówce anime.

Zobacz też[]

Przypisy[]

Advertisement